Obchodné podmienky
Upozorňujeme, že ceny v e-shope sa nemusia zhodovať s cenami na kamennej predajni. Tovar objednaný cez e-shop s osobným odberom je potrebné vyzdvihnúť s vytlačenou objednávkou. Uvedené ,,skladom,, neznamená, že tovar je dostupný na predajni.
Informácie o dodávateľovi
Prevádzkovateľom internetového obchodu www.ckdmarket.sk je spoločnosť:
CKD market s.r.o.
Sídlo firmy: Zelenečská 111/1
917 02 Trnava
IČO: 36232017
DIČ: 2021462597
IČ DPH: SK2021462597
OR: Oddiel: Sro Vložka číslo: 11452/T
Číslo živnostenského registra: 207-13475
č. ObU-TT-OZP1-2012/15460-2
Prevádzky:
Zelenečská 111/1
917 02 Trnava
Zodpovedný vedúci: Miloš Daniš
- Tel.: 033/5531 806, 809
- Tel. oddelenie elektro: 033/5531 806, kl. 108
- Tel. oddelenie domáce potreby: 033/5531 806, kl. 119
- Tel. oddelenie záhrada: 033/5531 806, kl. 107, 0918 787 323
Prevádzkové hodiny:
Oddelenie potravín, drogérie a domácich potrieb:
Po - So: 7:00 - 19:00 hod.
Ne: 8:00 - 18:00 hod.
Oddelenie záhradnej techniky, bicykle, krby, servis a elektro:
Po - Pi: 9:00 - 18:00 hod.
So: 8:00 - 13:00 hod.
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Trhová 2, 917 01 Trnava 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 033/5512 689
033/5512 690
fax č.: 033/5512 656
e-mail: nr@soi.sk
Informácie o tovare
Všetky ceny na stránke www.ckdmarket.sk sú zmluvné, konečné a sú uvádzané s DPH.
Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov a v zmysle zákona č.108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Záručná doba je 24 mesiacov pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom. Doklad o prevzatí tovaru (zaplatení) si preto dôkladne uschovajte. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový tovar dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného protokolu. V prípade výmeny tovaru za nový začína bežať záručná doba na nový tovar nanovo od jeho prevzatia. Záruka zaniká poškodením tovaru neodborným používaním alebo iným neštandardným zaobchádzaním.
Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účely podnikania s týmto výrobkom nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca, najčastejšie to býva 6 mesiacov.
Tovar bude odoslaný (dodaný) v termíne určenom pri každom výrobku. (deň objednávky sa nezapočítava do termínu odoslania až nasledujúci deň a pri objednávke prijatej cez víkend sa ráta ako prvý deň, prvý pracovný deň). Pokiaľ by sa dodacia lehota predĺžila, bude objednávateľ včas o termíne odoslania (dodania) informovaný e-mailom alebo telefonicky. Ak si zákazník objedná väčšie množstvo tovarov budú mu doručené v jednej zásielke pričom ich dodacia lehota bude zodpovedať produktu s najdlhšou dodacou lehotou (v prípade objednávky troch produktov s dodacími lehotami 2, 4 a 7 dní, automaticky bude pre celú objednávku platiť najdlhšia dodacia lehota, teda 7 dní).
Informácia o dodacej lehote daného výrobku sa nachádza pri jeho obrázku v položke "Dostupnosť" a znamená: kedy je / bude na sklade.
Skladom: Tovar je možné ihneď expedovať, odošleme Vám ho najneskôr do 48 hodín. Dostupnosť tovaru sa nemusí zhodovať s dostupnosťou v našej kamennej predajni. Dostupnosť si môžete telefonicky overiť.
Nie je skladom: Tovar sa objednáva u dodávateľa. O dodaní Vás budeme informovať prostredníctvom emailu. Približný termín dodania si môžete pred objednaním zistiť na našich telefónnych číslach alebo emailoch.
Na otázku: Dostupnosť tovaru si môžete overiť telefonicky alebo emailom. Pri objednávke tovaru (dostupnosť: na otázku) Vás budeme telefonicky informovať o dostupnosti.
Termíny dodania niesú závazné a nezaručujeme presné dodržanie termínu z dôvodu každodených zmien skladových dostupností dodávateľou ktorý nám nedokážu zaručiť presné naskladnenia tovaru. Preto prosíme vopred sa informovať o dostupnosti tovaru.
Objednaný tovar, ktorý je momentálne nedostupný, Vám môžeme rezervovať podľa poradia vašej objednávky medzi ostatnými záujemcami. Dostupnosť takého tovaru pravidelne preverujeme a priebežne zákazníka informujeme e-mailom alebo prostredníctvom SMS.
Informácie o procese objednania, dodacie podmienky
Objednávku zrealizujete tak, že si prostredníctvom nákupného košíka vyberiete tovar, následne zadáte spôsob doručenia a spôsob platby a odošlete objednávku. Po odoslaní objednávky obdržíte kópiu objednávky e-mailom s potvrdením a údajov súvisiacich s jej realizáciou. V prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, budete o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný.
Spôsob dopravy
Doprava kuriérom Geis Telefonický kontakt na dispečing Geis je č.: 18181 Tovar zasielame kuriérom spoločnosti Geis. Kuriér Vám tovar doručí osobne na určenú adresu – je povinný dodať tovar za prvý prah bytových/domových dverí. Doba prepravy je do 24 hodín v rámci Slovenska. O uskutočnenom odoslaní tovaru Vás budeme informovať e-mailom alebo SMS. Kuriér vozí tovar spravidla v čase medzi 8 - 17 hod, čiže počas pracovnej doby. Sobotňajšie doručenie je za príplatok a je iba do vybraných okresných miest. Bližšie informácie Vám poskytneme e-mailom alebo telefonicky
Osobný odber
Objednaný tovar je možné prevziať aj osobne v našich predajniach. Možnosť pre osobný odber treba uviesť v objednávke, aby sme Vám tovar vopred pripravili. Pri osobnom odbere neplatíte cenu prepravy ani žiadne poplatky. Možnosť platby kartou aj darčekovými šekmi.
Cena dopravy (Geis)
Náklady na dopravu sú individuálne vypočítavané v závislosti od hmotnosti výrobkov. Presná výška poplatku za dopravu je uvedená pri konkrétnych výrobkoch, ak nie, platí nasledovná tabuľka:
do 40kg 5€
do 50kg 8€
do 75kg 15€
do 100kg 22€
do 125kg 27€
do 150kg 30€
do 200kg 40€
do 250kg 50€
do 300kg 60€
nad 300kg individuálne
Cena dopravy (Geis) do ČR
Hmotnosť zásielky Cena prepravy
0,1-5kg 13,-Eur
5-10kg 14,50,-Eur
10-20kg 15,50,-Eur
20-30kg 17,-Eur
30-40kg 19,-Eur
40-50kg 21,-Eur
Pri vyššej hmotnosti zásielky sa cena prepravy rieši individuálne.
Tovar doručovaný prostredníctvom kuriéra Geis bude doručený do 24 hodín (v pracovné dni) od potvrdenia, že zásielka je pripravená k odoslaniu.Do ČR 48 hodín (v pracovné dni)
Doručenie kuriérom má viacero výhod:
doručenie do 24 hodín od expedície (doručuje sa v pracovné dni)
doručenie vždy priamo do Vašich rúk - domov alebo do práce
možnosť sledovať cez internet, kde sa momentálne Vaša zásielka nachádza
v prípade neúspešného prvého pokusu o doručenie, druhý pokus o doručenie v cene
Doprava v rámci okresu Trnava (cca 20 km)
Rozvoz sa uskutočňuje v stredu a v sobotu v čase od 13:00 do 20:00. Doprava v stredu zdarma, sobota podľa cenníka. Možnosť objednať prepavu s vynáškou tovaru, v cene 20,- €. Pri objednávke cez e-shop doprava v stredu zdarma.
Prevzatie tovaru od prepravcu
Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodená. Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom! V prípade poškodenia výrobku spíšte reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte prevádzkovateľa. Následne pri riešení reklamácie je objednávateľ povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť.
Ak zásielka nebola pri preberaní poškodená, a napriek tomu je po rozbalení tovar poškodený (vnútorné deformácie, pukliny, spôsobené nadmerným otrasom), ohláste to ihneď (najneskôr na nasledujúci pracovný deň) na dispečing GEIS! Neskôr nebude na reklamáciu braný ohľad. Na nasledujúci pracovný deň po nahlásení príde kuriér GEIS spísať škodový protokol a tovar odvezie na reklamačné oddelenie, ktoré nás bude informovať.
Pokiaľ je po rozbalení tovar poškodený inak (ide o výrobnú vadu), kontaktujte prosím priamo nás cez e-mail alebo telefonicky.
Spôsob platby
dobierka
Stále najčastejší spôsob platby. Vaša objednávka je zaslaná kuriérom na zadanú adresu a platíte až pri jej prevzatí. Tento spôsob platby je možný iba na Slovensku.
Ku každej zásielke bude priložená faktúra a záručný list. Pri platbe na dobierku zaplatíte pri prevzatí tovaru priamo prepravcovi.
Akciová cena
- niektoré typy tovaru sme Vám schopní ponúknuť ešte za lepšiu cenu. Tento tovar je označený ako akciový.
Doprava zdarma
- vybrané typy produktov majú označenie "doprava zdarma" čo znamená že prepravu tovaru hradíme za Vás. Platí len pre SR.
Bankový prevod
- IBAN: SK21 0900 0000 0051 3068 3287 SWIFT: GIBASKBX
Platbu realizujte až po doručení faktúry. Faktúra Vám bude zaslaná emailom.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu v súlade so zákonom ust. č. 102/2014 Z.z. § 3 odsek 1 písm. i a § 10 odsek 3:
- § 3 " Poskytovanie informácií pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho"
- i) informáciu i tom, že ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľav§ 10 odst. 3, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty,"
§ 10
- (3) Pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobne poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám, alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 odst. 1 písm. i).
Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu musí obsahovať identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu. Zároveň s odstúpením od kúpnej zmluvy je povinný doručiť predávajúcemu nepoužitý tovar spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, záručného listu, dokladu o zaplatení a pod. a v originálnom obale vo forme poistenej zásielky.
V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý nie je použitý, nachádza sa v originálne zapečatenom pôvodnom obale a nie je poškodený alebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar uvedenú v záväznom akceptovaní objednávky alebo je časť v lehote 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim.
V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar uvedenú v záväznom akceptovaní objednávky alebo je časť zníženú v súlade s ust. § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotou jeho opotrebenia vo výške 1% z celkovej ceny tovaru za každý deň používania tovaru a o hodnotu opravy a uvedenia tovaru do pôvodného stavu v lehote 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim.
Predávajúci vráti pri platnom odstúpení od zmluvy kupujúcemu kúpnu cenu vrátane nákladov, ktoré kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru, ak kupujúci spolu s tovarom predloží predávajúcemu písomné doklady o vynaložených nákladoch, ktoré kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru. Náklady na vrátenie tovaru neznáša kupujúci iba v tom prípade, ak tovar plne nezodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a zároveň bol vadný. Za tovar plne zodpovedajúci kvalitatívnym požiadavkám sa považuje tovar rovnakej alebo podobnej charakteristiky, aká je uvedená v ponuke tovaru na internetovej stránke predávajúceho.
Za náklady, ktoré kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru sa považujú náklady na uskutočnenie objednávky, najmä cena za uskutočnenie telefonického hovoru, ktorým kupujúci urobil návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy, alebo cena za pripojenie kupujúceho na internetovú stránku predávajúceho, počas ktorej kupujúci vyplnil a odoslal formulár na objednanie tovaru na internetovej stránke alebo napísal a odoslal mail s objednávkou tovaru v trvaní 30 minút.
V prípade, že kupujúci nesplní niektorú povinnosť uvedenú v týchto všeobecných obchodných podmienkach, odstúpenie od kúpnej zmluvy nie je platné a účinné a predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu a zároveň má nárok na úhradu nákladov, spojených s odoslaním tovaru naspäť kupujúcemu.
- Ako spotrebiteľ zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Vzor na odstúpenie od zmluvy
V prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy, ponúkame Vám vzor na písomné odstúpenie od zmluvy. Tento vzor si skopírujte do Wordu, vypíšte podľa pokynov a po vytlačení a podpise ho zašlite poštou na našu adresu (aj s tovarom):
Formulár na odstúpenie od zmluvy z elektronickéhéo obchodu ckdmarket.sk v zmysle zákona 250/2007 o ochrane spotrebiteľa neskoršie novelizovaný zák. 102/2014
Adresa predávajúceho:
CKD market, s.r.o.
Zelenečská 111/1
91701 Trnava
Vec: Odstúpenie od zmluvy
Týmto Vám oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar:
vypíšte zoznam tovaru, číslo objednávky a číslo faktúry, alebo pokladničného dokladu, na základe ktorých Vám bol tovar doručený
Dátum objednania tovaru: vypíšte dátum objednávky
Dátum prijatia tovaru: vypíšte dátum, kedy Vám bol tovar doručený
Dôvod odstúpenia od zmluvy: nie je povinnosťou spotrebiteľa ho uvádzať, avšak jeho dobrovoľným vyplnením nám môžete pomôcť k zlepšeniu našich služieb
Peňažné prostriedky žiadam vrátiť po odobraní tovaru a jeho prekontrolavaní na číslo účtu: uveďte prosím Vaše číslo účtu, bankové spojenie: názov banky
S pozdravom
uveďte Vaše meno a priezvisko, adresu (včítane ulice a čísla, PSČ a názvu obce/mesta) + Váš podpis
Dátum: doplňte dátum
Stornovanie objednávky
Objednávku možno stornovať do 24 hodín od objednania, a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. Takúto storno objednávku považujeme za zrušenú. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť Vaše meno, e-mail a popis objednaného tovaru. V prípade zrušenia objednávky neúčtujeme žiadne penále ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa výrobku. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude neodkladne kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu z kúpnej ceny a nedohodne sa s predávajúcim na náhradnom tovare, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet v čo najkratšom možnom termíne, najneskôr však v zákonnej lehote 14 dní.
Vrátenie tovaru pri osobnom zakúpení na predajni a pri internetovej objednávke s možnosťou osobného prevzatia
Zákazník si pri osobnom prevzatí počína s plnou zodpovednosťou. Je mu to umožnené, nie je na neho vyvíjaný žiadny nátlak, a preto ak aj napriek tomu sa rozhodne zakúpený tovar vrátiť, bude mu účtovaný storno poplatok vo výšky min. 20%. Vrátený tovar musí byť nepoužitý a v originálnom obale.
Záručné podmienky a reklamácie – zodpovednosť za škodu
Reklamačný poriadok je vydaný k zabezpečeniu podmienok zodpovednosti za vady predaného tovaru a ich uplatnenia kupujúcim v zmysle zákona č.40/1964 Z.b. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a v zmysle zákona č.250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa účinného od 01.07.2007.
Záručný a pozáručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu. Informácie o ďalších servisných miestach pre záručný a pozáručný servis sú uvedené na zadnej strane záručného listu, resp. Vám v prípade potreby poskytneme na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.
Pri uplatňovaní reklamácie je kupujúci povinný doručiť vyplnený reklamačný formulár s presným označením vady tovaru spolu s reklamovaným tovarom na vlastné náklady na adresu sídla predávajúceho, resp. na adresu vybraného špecializovaného autorizovaného servisného strediska. Po doručení reklamovaného tovaru prevádzkovateľovi bude objednávateľ e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný. K reklamovanému tovaru musia byť priložené všetky dokumenty, ktoré objednávateľ s tovarom obdržal pri prevzatí (faktúra, doklad o zaplatení a záručný list). Prevádzkovateľ rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak si situácia vyžaduje zložitejšie zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol. Priebežné informácie o riešení Vašej reklamácie môžete získať telefonicky v pracovných dňoch od 9.00 do 17.00 hod. alebo prostredníctvom e-mailu. danis@ckdmarket.sk. Doba určená pre vyzdvihnutie tovaru zo servisu zákazníkom je 14 dní po písomnom informovaní zákazníka. Po tomto termíne bude účtované skladné vo výške 0,50€ za každý začatý deň! V prípade nevyzdvihnutia tovaru do šiestych mesiacov odo dňa termínu vybavenia opravy, je firma CKD market s.r.o. oprávnená tovar predať v zmysle ustanovenia § 656 Občianskeho zákonníka.
Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie a návodu oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu s originálnym obalom tovaru, záručným listom a dokladom o zaplatení. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru bez zbytočného odkladu, inak mu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za tovar. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase, keď prevezme tovar od predávajúceho, alebo keď tak neurobí včas, v čase keď mu predávajúci umožní nakladať s tovarom a kupujúci tovar neprevezme.
V prípade, že kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie predávajúcim alebo keď sa kupujúci – spotrebiteľ obrátil na predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie ALTERNATÍVNEHO RIEŠENIA SPORU subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je "Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27" resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti.
Ochrana osobných údajov spotrebiteľa
Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu meno a priezvisko, adresu doručenia vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu.
Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, číslo telefónu a mailovú adresu.
Tieto informácie sú nutné pre vašu identifikáciu ako kupujúceho. Používame ich k realizácii a zaúčtovaniu vašej platby za nakúpený tovar, na správnu distribúciu tovaru a pri komunikácii s Vami. Umožnia nám uskutočniť potrebné účtovné operácie, vyhotoviť daňový doklad, poprípade identifikovať vašu platbu cez bankový prevod. Všetky údaje sú uchovávané v chránenej databáze na serveri Prevádzkovateľa. Údaje môže Objednávateľ podľa aktuálneho stavu zmeniť po prihlásení.
Vaše údaje neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie Vašej objednávky. Sú to najmä banky (v niektorých prípadoch poskytnutie Vášho mena) a doručovateľské služby (adresa na dodanie). Tieto údaje sú však vždy poskytnuté jednorazovo pre vybavenie Vašej konkrétnej objednávky. Databázu údajov nepredávame, neprenajímame ani inak neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Všetky v súčasnosti ponúkané formy elektronického bankovníctva (platenia za tovar cez internet) sú realizované priamo na stránkach banky Objednávateľa, ktorá poskytne Prevádzkovateľovi jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby s menom, prípadne číslom účtu (potrebné pre identifikáciu správnej platby a v prípade potreby pre jej vrátenie). V žiadnom prípade sa Prevádzkovateľ nedozvie žiadne ďalšie informácie, ako prihlasovacie údaje alebo zostatok na účte Objednávateľa.
Pokiaľ bude chcieť Objednávateľ zrušiť registráciu, kontaktuje Prevádzkovateľa prostredníctvom e-mailu. Registrácia bude zneaktívnená.
Aktualizáciu osobných údajov môže registrovaný objednávateľ uskutočniť priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu ihneď po prihlásení.
Využívaním internetového obchodu www.ckdmarket.sk Objednávateľ súhlasí so zhromažďovaním a používaním informácií o ňom a o jeho nákupoch v znení Zákona č. 428/2002 Z.z o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Objednávateľ udeľuje Prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu neurčitú a môže ho písomnou formou kedykoľvek odvolať. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu Prevádzkovateľovi. Pravidlá zaobchádzania s týmito údajmi sú popísané v tomto dokumente.
Prevádzkovateľ je oprávnený posielať osobné údaje zákazníkov v rozsahu e-mailových adries, použitých v rámci nákupov na stránkach internetového obchodu, prevádzkovateľovi portálu Heureka.sk, Najnakup.sk a Pricemania.sk za účelom generovania a zasielania dotazníku spokojnosti s nákupom v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš internetový obchod zapojený. Prevádzkovateľ portálu Heureka.sk, Najnakup.sk a Pricemania.sk je voči našej spoločnosti v postavení sprostredkovateľa osobných údajov v zmysle § 8 zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Zasielanie e-mailových adries sa týka všetkých zákazníkov, ktorí nevyjadrili svoj nesúhlas so zasielaním obchodných oznámení v zmysle § 62odst. 3 zák. č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách a je robené po každom nákupe na internetovom obchode. Prevádzkovateľ portálu Heureka.sk, Najnkaup.sk a Pricemania.sk je oprávnený poskytnutú e-mailovú adresu použiť výhradne za účelom vygenerovania a zaslania dotazníku spokojnosti, v zmysle Podmienok programu Overené zákazníkmi dostupných na adrese https://sluzby.heureka.sk/napoveda/dolezite-dokumenty/. Prevádzkovateľ portálu Heureka.sk, Najnakup.sk a Pricemania.sk poskytnuté e-mailové adresy uchováva po dobu, po ktorú je naša spoločnosť zaradená do programu Overené zákazníkmi, alebo po dobu, kedy zákazník vyjadrí svoj nesúhlas so zaslaním obchodných oznámení voči našej spoločnosti alebo priamo voči prevádzkovateľovi portálu Heureka.sk, Najnakup.sk a Pricemania.sk k čomuje mu poskytnutá možnosť v každom jednotlivom dotazníku.