Menu
HECHT 59399 RED - akumulátorová štvorkolka

HECHT 59399 RED - akumulátorová štvorkolka

Hodnotenie

Akumulátorová štvorkolka homologizovaná pre prevádzku na pozemných komunikáciách. Motor 2200 W. Čítajte viac

Vypredané

3099,99 €

Výrobca: Hecht

Popis

Výhody



  • homologizácia pre prevádzku na ceste

  • kvalitné a dizajnovo veľmi dobre spracovaná, terénneho vzhľadu

  • silný a výkonný elektromotor pripojený priamo na pohonnú nápravu, nie je tu reťaz ani kardanová hriadeľ, minimálna údržba

  • štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad

  • veľké kolesá, moderný veľký LED displej s informáciou o rýchlosti, stave nabitia

  • viacstupňové nastavenia tuhosti tlmiča

  • aretácia brzdy pre stav zabrzdené

  • kvalitné terenné pneumatiky

  • 2 "ťažné zariadenie, pre pripojenie prívesného vozíka

  • vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. Ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam z benzínovú štvorkolku nemôžete

HECHT 59399 je akumulátorová štvorkolesová štvorkolka s homologizáciou pre prevádzku na pozemných komunikáciách . Možno registrovať ako bežné vozidlo a s patričným technickým preukazom, evidenčným číslom a povinným ručením prevádzkovať aj na ceste . Štvorkolka sa tak môže stať úsporným a ekologickým dopravným prostriedkom do zamestnania poslúži pri ceste na nákup apod .. Rovnako dobre však poslúži aj pri práci v záhrade.


Vybavená je bezkľúčovou spínacou skrinkou. Namiesto kľúčika slúži diaľkový ovládač, v ktorého prítomnosti sa štvorkolka aktivuje. Bez neho elektronika nezopne. Ovládačom sa zároveň aktivuje alebo deaktivuje alarm . Na prepravu menšieho nákladu alebo nákupu možno použiť predný a zadný nosič, stroj je vybavený aj ťažným zariadením (guľou) pre ťahanie prívesných vozíkov.


Štvorkolka je vybavená prednými bubnovými brzdy a zadnými kvapalinovými, kotúčovými brzdami. Predné bubnové brzdy sú ovládané pákou na riadidlách, zadné kotúčové kvapalinové brzdy sú ovládané pedálom, pravou nohou. Motor je osadený na zadnej odpruženej náprave, prevod z motora na os je pomocou uzavretej prevodovej skrinke. Predné kolesá sú na samostatne odpružených závesných ramenách. Na prepracovaných hliníkových ráfikoch sú osadené veľké pneumatiky s hrubým dezénom zaisťujúcim dokonalú trakciu aj v teréne. Na riadidlách je upevnený digitálny tachometer. Dravým vzhľadom i akceleráciou sa stroj približuje "dospelým" štvorkolkám so spaľovacím motorom. Zásadnou výhodou je však úplnetichá prevádzka bez emisií . Prevádzkovať teda možno aj v miestach, kde by hluk, alebo zápach splodín mohol okolie obťažovať.


Podľa aktuálneho stavu akumulátora je doba nabíjania 8 - 15 hodín. Nabíjačka je súčasťou dodávky stroja.


Vypočítaný dojazd na jedno nabitie je 70 km . Reálny dojazd priemernou rýchlosťou 35 km / h pri hmotnosti vodiča 70 kg je 60 km. Dojazd je ovplyvnený kondíciou akumulátora, zaťažením stroje a terénom. Maximálna rýchlosť je 45 km / h.


Štvorkolka je vybavená ťažným zariadením (guľou).

Otázka

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Poradíme nielen s výberom bicykla, ale aj s najmenšími súčiastkami 

Staňte sa našim členom ešte dnes a využite množstvo zliav

Chcem bicyklovať

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať