Výhody
- homologizácia pre prevádzku na ceste
- kvalitne a dizajnovo veľmi dobre spracovaná
- terénny vzhľad
- silný a výkonný elektromotor pripojený priamo na pohonnú nápravu, nie je tu reťaz ani kardanová hriadeľ, minimálna údržba
- redukcia
- 6 x batérie 12V sú zárukou dlhého dojazdu až 48 km (podľa zaťaženia a terénu)
- štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad
- veľké kolesá, moderný veľký LED displej s informáciou o rýchlosti, stave nabitia
- viacstupňové nastavenie tuhosti tlmiča
- aretácia brzdy pre stav zabrzdené
- kvalitné terénne pneumatiky
- 2 "ťažné zariadenie, pre pripojenie prívesného vozíka
- vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete
HECHT 56155 je akumulátorová štvorkolka s homologizáciou pre prevádzku na pozemných komunikáciách. Je možné ju registrovať ako bežné vozidlo a s patričným technickým preukazom, evidenčným číslom a povinným ručením prevádzkovať aj na ceste. Štvorkolka sa tak môže stať úsporným a ekologickým dopravným prostriedkom do zamestnania, poslúži pri ceste na nákup a pod. Rovnako dobre však poslúži aj pri práci v záhrade.
Vybavená je bezkľúčovou spínacou skrinkou. Namiesto kľúčika slúži diaľkový ovládač, v ktorého prítomnosti sa štvorkolka aktivuje. Bez neho elektronika nezopne. Ovládačom sa zároveň aktivuje alebo deaktivuje alarm. Na prepravu menšieho nákladu alebo nákupu je možné použiť predný a zadný nosič, stroj je vybavený aj ťažným zariadením (guľou) pre ťahanie prívesných vozíkov.
Maximálna nosnosť je 106 kg. Pre pohon je použitý 1200 W silný elektromotor, ktorý je napájaný zo 72 V / 20 Ah akumulátora. Vypočítaný dojazd na jedno nabitie je 48 km. Reálny dojazd priemernou rýchlosťou 24,5 km/h pri hmotnosti vodiča 70 kg je 39 km. Doba nabíjania je potom podľa stavu vybitia cca 8 - 10 hodín. Maximálna rýchlosť štvorkolky je až 40 km/h. Rýchlosť a dojazd je samozrejme ovplyvnený hmotnosťou vodiča a prípadnou ďalšou záťažou, terénom, štýlom jazdy, stavom pneumatík a mnohými ďalšími aspektmi.
Štvorkolka je vybavená prednými bubnovými brzdami a zadnými kvapalinovými, kotúčovými brzdami. Obe páčky bŕzd je možné zablokovať v stlačenej polohe, čo je užitočné napríklad pre parkovanie vo svahu, alebo pri preprave. Motor je osadený na zadnej odpruženej náprave, prevod z motora na os je pomocou uzavretej prevodovej skrini. Nechýba ani redukcia, ktorá sa ovláda pákou na pravej strane pod riadidlami. Predné kolesá sú na samostatne odpružených závesných ramenách. Na prepracovaných hliníkových ráfikoch sú osadené veľké pneumatiky s hrubým dezénom zaisťujúcim dokonalú trakciu aj v teréne. Na riadidlách je upevnený digitálny tachometer. Dravým vzhľadom i akceleráciou sa stroj približuje "dospelým" štvorkolkám so spaľovacím motorom. Zásadnou výhodou je však úplne tichá prevádzka bez emisií. Prevádzkovať ju je teda možné aj v miestach, kde by hluk alebo zápach splodín mohol okolie obťažovať.
2399 €