Ide o vlajkovú loď medzi elektrickými štvorkolkami na trhu. Možno ju používať aj pre pravidelnú jazdu v desiatkach kilometrov na nabitie. Dojazd na nabitie až 55km (v závislosti na fyzikálnych vplyvov) je možné absolvovať pravidelne bez ujmy batérií (narozdiel od olovených). Batériu možno vybrať a nabíjať mimo stroja v domácnosti. Hodí sa pre seniorov, osoby s hendikepom aj celkom zdravé jedince dochádzajúci niekoľko kilometrov do práce . Vyniká najmä extrémne nízkymi nákladmi na prevádzku aj údržbu a to aj preto, že životnosť špeciálne lítiové batérie typu LiFePO4 býva okolo 3000 až 5000 nabíjacích cyklov (oveľa dlhšie ako u Li-ion batérií). Väčšinou teda slúžia pri dodržaní základnej údržby cez 10-12 rokov na rovnakú batérii , čo je unikátne dlhá doba. Náklady na nabíjanie sa pritom zvyčajne pohybujú len okolo 0,1 Sk / km. Táto varianta s lítiovou batériou je teda síce v obstarávacej cene o niečo drahšie, v dlhodobom horizonte však bude najlacnejší , pretože nebude nutné meniť batérie tak často. Rozdiel je až 10-násobne dlhšiu životnosť batérie . Brzdy sa aktivujú ručne brzdovými páčkami na riadidlách podobne ako u bežných skútrov. Tento model nemá automatickú brzdu, ale predné brzdy sú veľmi účinné hydraulické kotúčové a stačí tak menšia sila pri tlaku na páčku brzdy.
2999 €