Popis
Univerzálna cestná pretekárska pneumatika Maxxis je pre rok 2021 aktualizovaná s novým ľahším plášťom, vylepšenou ochranou proti prepichnutiu a upraveným vzorom behúňa. Výsledkom je ľahšia, rýchlejšia a odolnejšia High Road.
Špecifikácia:
Súťažná pneumatika profesionálnej úrovne
Kord 170 TPI
HYPR zmes
Ochrana proti prepichnutiu ZK
Skladacia kevlarová pätka
Hmotnosť 205 g
Technológie:
HYPR zlúčenina
HYPR je zmes s obsahom oxidu kremičitého a naša doteraz najvýkonnejšia zmes. V porovnaní s našou predchádzajúcou cestnou pretekárskou zmesou má HYPR o 16 % nižší valivý odpor a o 23 % lepšiu priľnavosť na mokrom povrchu. Pôsobivo, HYPR znižuje valivý odpor a zvyšuje trakciu, a to všetko pri zachovaní trvanlivosti na úrovni našich predchádzajúcich gumových zmesí.
ZK
ZK je náš materiál na ochranu proti prepichnutiu novej generácie, ktorý je ľahší, pružnejší a pevnejší ako predchádzajúce materiály, ako napríklad K2. Maxxis zvyčajne používa ZK ako nárazníkovú vrstvu umiestnenú pod behúňom v strede pneumatiky.
Tubeless ready
Pneumatiky pripravené na bezdušové pneumatiky poskytujú jazdcovi mnoho výhod: schopnosť prevádzkovať nižší tlak vzduchu, čo zlepšuje trakciu; nižší valivý odpor v porovnaní s pneumatikou s dušou; a menšia šanca na sploštenie, pretože tu nie je žiadna trubica. Bezdušové pneumatiky sú označené písmenami „TR“ na bočnici.
Bezdušové pneumatiky musia byť namontované na bezdušové ráfiky a vyžadujú použitie tekutého tesniaceho prostriedku na udržanie tlaku. Kvapalné tmely majú ďalšiu výhodu v utesňovaní malých vpichov. Nezabudnite pravidelne kontrolovať tmel a podľa potreby ho obnovovať, pretože časom vyschne.
Kvapalné tesniace hmoty by sa mali používať iba v nasledujúcich typoch pneumatík: bezdušové cestné, trubkové a bezdušové. Použitie tekutých tesniacich prostriedkov v akejkoľvek inej pneumatike Maxxis zruší záruku.
Špecifikácia:
Súťažná pneumatika profesionálnej úrovne
Kord 170 TPI
HYPR zmes
Ochrana proti prepichnutiu ZK
Skladacia kevlarová pätka
Hmotnosť 205 g
Technológie:
HYPR zlúčenina
HYPR je zmes s obsahom oxidu kremičitého a naša doteraz najvýkonnejšia zmes. V porovnaní s našou predchádzajúcou cestnou pretekárskou zmesou má HYPR o 16 % nižší valivý odpor a o 23 % lepšiu priľnavosť na mokrom povrchu. Pôsobivo, HYPR znižuje valivý odpor a zvyšuje trakciu, a to všetko pri zachovaní trvanlivosti na úrovni našich predchádzajúcich gumových zmesí.
ZK
ZK je náš materiál na ochranu proti prepichnutiu novej generácie, ktorý je ľahší, pružnejší a pevnejší ako predchádzajúce materiály, ako napríklad K2. Maxxis zvyčajne používa ZK ako nárazníkovú vrstvu umiestnenú pod behúňom v strede pneumatiky.
Tubeless ready
Pneumatiky pripravené na bezdušové pneumatiky poskytujú jazdcovi mnoho výhod: schopnosť prevádzkovať nižší tlak vzduchu, čo zlepšuje trakciu; nižší valivý odpor v porovnaní s pneumatikou s dušou; a menšia šanca na sploštenie, pretože tu nie je žiadna trubica. Bezdušové pneumatiky sú označené písmenami „TR“ na bočnici.
Bezdušové pneumatiky musia byť namontované na bezdušové ráfiky a vyžadujú použitie tekutého tesniaceho prostriedku na udržanie tlaku. Kvapalné tmely majú ďalšiu výhodu v utesňovaní malých vpichov. Nezabudnite pravidelne kontrolovať tmel a podľa potreby ho obnovovať, pretože časom vyschne.
Kvapalné tesniace hmoty by sa mali používať iba v nasledujúcich typoch pneumatík: bezdušové cestné, trubkové a bezdušové. Použitie tekutých tesniacich prostriedkov v akejkoľvek inej pneumatike Maxxis zruší záruku.
Plášť MAXXIS High Road 700 x 28 kevlar HYPR/ZK/ONE70 170 TPI
56,77 €