Výhody
- homologizácia pre prevádzku na ceste
- kvalitné a dizajnovo veľmi dobre spracovaná, terénneho vzhľadu
- silný a výkonný elektromotor pripojený priamo na pohonnú nápravu, nie je tu reťaz ani kardanová hriadeľ, minimálna údržba
- štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad
- veľké kolesá, moderný veľký LED displej s informáciou o rýchlosti, stave nabitia
- viacstupňové nastavenia tuhosti tlmiča
- aretácia brzdy pre stav zabrzdené
- kvalitné terenné pneumatiky
- 2 "ťažné zariadenie, pre pripojenie prívesného vozíka
- vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. Ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete
HECHT 59399 je akumulátorová štvorkolesová štvorkolka s homologizáciou pre prevádzku na pozemných komunikáciách . Možno registrovať ako bežné vozidlo a s patričným technickým preukazom, evidenčným číslom a povinným ručením prevádzkovať aj na ceste . Štvorkolka sa tak môže stať úsporným a ekologickým dopravným prostriedkom do zamestnania poslúži pri ceste na nákup apod .. Rovnako dobre však poslúži aj pri práci v záhrade.
Vybavená je bezkľúčovou spínacou skrinkou. Namiesto kľúčika slúži diaľkový ovládač, v ktorého prítomnosti sa štvorkolka aktivuje. Bez neho elektronika nezopne. Ovládačom sa zároveň aktivuje alebo deaktivuje alarm . Na prepravu menšieho nákladu alebo nákupu možno použiť predný a zadný nosič, stroj je vybavený aj ťažným zariadením (guľou) pre ťahanie prívesných vozíkov.
Štvorkolka je vybavená prednými bubnovými brzdy a zadnými kvapalinovými, kotúčovými brzdami. Predné bubnové brzdy sú ovládané pákou na riadidlách, zadné kotúčové kvapalinové brzdy sú ovládané pedálom, pravou nohou. Motor je osadený na zadnej odpruženej náprave, prevod z motora na os je pomocou uzavretej prevodovej skrinke. Predné kolesá sú na samostatne odpružených závesných ramenách. Na prepracovaných hliníkových ráfikoch sú osadené veľké pneumatiky s hrubým dezénom zaisťujúcim dokonalú trakciu aj v teréne. Na riadidlách je upevnený digitálny tachometer. Dravým vzhľadom i akceleráciou sa stroj približuje "dospelým" štvorkolkám so spaľovacím motorom. Zásadnou výhodou je však úplnetichá prevádzka bez emisií . Prevádzkovať teda možno aj v miestach, kde by hluk, alebo zápach splodín mohol okolie obťažovať.
Podľa aktuálneho stavu akumulátora je doba nabíjania 8 - 15 hodín. Nabíjačka je súčasťou dodávky stroja.
Vypočítaný dojazd na jedno nabitie je 70 km . Reálny dojazd priemernou rýchlosťou 35 km / h pri hmotnosti vodiča 70 kg je 60 km. Dojazd je ovplyvnený kondíciou akumulátora, zaťažením stroje a terénom. Maximálna rýchlosť je 45 km / h.
Štvorkolka je vybavená ťažným zariadením (guľou).